Produktspecialist til salgsafdelingen for planteavl

Vil du være specialist inden for dit eget salgssegment? Og skaber du længerevarende relationer som en naturlig del af salgsprocessen? Så er du måske vores nye produktspecialist.

Med planteavl som dit kerneområde skaber du mest mulig værdi for landmænd i Nordjylland. Du lytter til deres behov, vejleder om vores produkter og skræddersyer løsninger i samarbejde med dine kyndige kolleger.


Træd ind i salgsorganisationen i Danish Agro
Du bliver en del af Danish Agro, der er en stor, international koncern med mange fremtidsmuligheder. Du bliver en del af Danish Agros salgsregion i Nordjylland. Du får kolleger, som lærer dig op, så I sammen kan udnytte markedets potentiale og øge kundetilfredsheden. Du bliver specialist inden for området planteavl og kommer til at sælge bl.a. planteværn, såsæd, olie, korn og gødning til landmænd, primært i Nordjylland.

Vi har allerede en kundeportefølje klar til dig – og med telefonen og kundebesøg som de vigtigste redskaber, skaber du løbende relationer til både eksisterende og nye kunder.


Du bliver udfordret og skaber salg i en branche i forandring
Du rådgiver dine kunder ikke bare om vores, men branchens bedste løsninger til dem. Det gør du ved hele tiden at have en føler ude på, hvad der rører sig i markedet, og ved at holde dig opdateret på området. Hvis kunden har behov for for eksempel animalske produkter, samarbejder du med dine salgskolleger med speciale inden for det specifikke område, så vi giver kunden lige præcis, hvad de har brug for.

Derudover:

  • Planlægger og afholder du kundemøder og -besøg
  • Udarbejder du handleplaner til dine kunder
  • Opdaterer du løbende vores CRM-system


Erfaren salgsprofil med mod på nyt
Der er flere indgange til stillingen, men du har gerne erfaring med både mersalg og nysalg fra en lignende stilling, som er brancherelateret.  Det er en klar fordel, hvis du er uddannet agrarøkonom eller jordbrugsteknolog.

Uanset ser vi gerne, at du har gode kommunikationsevner, er åben af sind og har let ved at skabe kontakt til kunder. Derudover har du forståelse for IT samt et kørekort B.


Vi tilbyder faglighed i konstant udvikling
Vi sørger for at lære dig grundigt op i vores produkter, så du med din kunnen inden for det faglige, samt indsigt i værdiskabende salg er helt klar til skabe netværk og relationer – og blive den optimale produktspecialist. Din udvikling stopper dog ikke her. Som en del af en stor organisation får du mulighed for løbende at holde dig opdateret og udvikle dig både fagligt og personligt. Vi er en koncern med fokus på udvikling af den enkelte medarbejder i et trygt arbejdsmiljø, hvor vi sammen kan vokse og innovere.


Arbejdsadresse
Dregårdsvej 1, 9330 Dronninglund. Se på kort.

Lyder det som noget for dig?

Send din ansøgning og dit CV til job@danishagro.dk hurtigst muligt. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg allerede i dag.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Yderligere info

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte

Jan Vanggaard Pedersen
Markedschef
Tel 2012 9016

Om Danish Agro

Om Danish Agro

Danish Agro koncernen er ejet af ca. 9.000 danske landmænd og består af ca. 100 agroindustrielle selskaber i ind- og udland.

I alt beskæftiger vi godt 5.000 medarbejdere.

Markedsleder

Vi er blandt de førende på vores felt, også uden for Danmark, og alt, hvad vi gør, gør vi for at være den bedst mulige samarbejdspartner for landmænd, der kræver produkter, serviceydelser og medarbejdere af høj kvalitet.

Cultivating Value​

Vores daglige fokus er at skabe og sikre værdi for vores ejere og kunder – vi kalder det Cultivating Value.

Alle koncernens medarbejdere bidrager til værditilvækst hos den enkelte landmand. Vi er med fra jord til bord, og det er vi rigtig stolte af.

  • Oplev Danish Agro

    Se filmen og få et indblik i koncernens omfang, virke og formål.

    På fem minutter får du indblik i vores grundlæggende værdier og kultur - og ikke mindst vores daglige fokus: At skabe og sikre værditilvækst for vores kunder.

    Vi kalder det Cultivating Value - vi ’dyrker’ bogstaveligt talt værdi, og alle vores beslutninger tager sit afsæt i dette fokus.