Kontorassistent til salgs-administration søges i Karise

Er du typen, som godt kan lide at hjælpe? Den gode, servicemindede kollega, der får dagligdagen til at glide? Så er dette måske lige jobbet for dig?

Vi søger en kontorassistent til vores salgsadministration, hvis primære opgave bliver at støtte og hjælpe ledere og kollegaer med de salgsadministrative opgaver. Du får en hverdag, hvor ikke to dage er ens. Derfor vil dine opgaver variere meget samt der vil ofte komme nye opgaver ind fra højre, som skal prioriteres.

Dine opgaver bliver bl.a.:

  • Prisopdateringer og -rettelser
  • Opfølgning til kollegaer, kunder m.m.
  • Udarbejde materiale til statistik
  • Ad hoc opgaver


Struktureret og omstillingsparat

For at få succes i jobbet kræver det, at du arbejder struktureret med sans for detaljerne i opgaverne. Du er god til at holde overblikket og sætter en ære i at overholde deadlines samt at levere arbejdsopgaver af høj kvalitet uden at gå på kompromis med serviceniveauet. Det er vigtigt at du både evner at kommunikere og at skabe relationer med andre. Du er omstillingsparat og trives med en alsidig hverdag med mange opgaver. Som person sætter du pris på samarbejde, og har fokus på at hjælpe dine kollegaer. Du arbejder effektivt, selvstændigt og struktureret – også når det går stærkt.

Du har en relevant uddannelsesbaggrund inden for kontor og administration, hvor service har været en naturlig del af din hverdag. Det er vigtigt, at du har en solid talforståelse samt har en god forståelse for IT og er rutineret bruger af MS Office, herunder Excel. Kendskab til D365 vil være en fordel. Derudover er det vigtigt at du kommunikerer problemfrit på dansk og engelsk.
 

Det kan du forvente

  • Et behageligt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på sparring, videndeling og samarbejde.
  • En hverdag med høj aktivitet, og hvor ikke to dage er ens
  • Muligheden for at tilmelde dig lækker morgenmads- og frokostordning.
  • God pensionsordning med mulighed for at tilkøbe sundheds- og behandlingsforsikring.
  • Fuldtidsstilling
  • Løn efter kvalifikationer. 


Arbejdsadresse
Danish Agro, Køgevej 55, 4653 Karise. Se på kort.

Lyder dette som stillingen for dig?

Send din ansøgning og CV hurtigst muligt.
Ansøgningsfrist er den 10. januar 2021.

Vi følger situationen med COVID-19 nøje, og indkalder til samtaler så hurtig som muligt.

Alle henvendelser behandles fortrolig.
Vi ser frem til at høre fra dig.

SØG STILLINGEN

Yderligere info

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte

Mette Mahler
Teamleder, Administration
Tel 8887 3929

Om Danish Agro

Om Danish Agro

Danish Agro koncernen er ejet af 10.500 danske landmænd og består af ca. 100 agroindustrielle selskaber i ind- og udland.

I alt beskæftiger vi godt 5.000 medarbejdere.

Markedsleder

Vi er blandt de førende på vores felt, også uden for Danmark, og alt, hvad vi gør, gør vi for at være den bedst mulige samarbejdspartner for landmænd, der kræver produkter, serviceydelser og medarbejdere af høj kvalitet.

Cultivating Value​

Vores daglige fokus er at skabe og sikre værdi for vores ejere og kunder – vi kalder det Cultivating Value.

Alle koncernens medarbejdere bidrager til værditilvækst hos den enkelte landmand. Vi er med fra jord til bord, og det er vi rigtig stolte af.

  • Oplev Danish Agro

    Se filmen og få et indblik i koncernens omfang, virke og formål.

    På fem minutter får du indblik i vores grundlæggende værdier og kultur - og ikke mindst vores daglige fokus: At skabe og sikre værditilvækst for vores kunder.

    Vi kalder det Cultivating Value - vi ’dyrker’ bogstaveligt talt værdi, og alle vores beslutninger tager sit afsæt i dette fokus.