STILLINGEN ER BESAT

Beklager, du kommer for sent - men du er velkommen til at se, om vi har andre jobs, der passer til dig...

Se andre stillinger

Indkøbsassistent til virksomhed i vækst

Er du dygtig til at koordinere og eksekvere? Har du erfaring med logistik, indkøb og disponering? Så læs med her

Få ansvar og medindflydelse
Trinol A/S er en produktions- og indkøbsvirksomhed med primære arbejdsområder i Norden og Baltikum. Vores kerneprodukter er biocider. Som indkøbsassistent vil du få ansvar for at koordinere og eksekvere disponerings- og logistikaktiviteter inden for et eller flere produktområder. Du vil også fungere som centralt bindeled mellem produktion og salg. Stillingen kræver desuden, at du har et godt købmandskab, og at du er struktureret, således at du kan bidrage til at skabe værdi hos kunden ved at sikre lav omkostning via god koordinering.


Nøgleaktiviteter og ansvarsområder

  • Du er ansvarlig for lagerbinding og omsætningshastighed på dit ansvarsområde, og for at minimumsbeholdning og bestillingsstørrelser er tidsvarene
  • Du har ansvaret for planlægning af forsendelse og shipping
  • Du booker transport i udland
  • Du håndterer både indkøbsordrer og salgsordrer
  • Du er opsøgende i forhold til indkøbs-og produktionschef omkring forecastede produkter og aftræk af disse
  • Du sikrer, at kontraktlige terminer og kvaliteter overholdes
  • Du håndterer eventuelle reklamationer og identificerer, hvor i kæden udfordringen opstår
  • Du sikrer, at indkøbsordrer har de korrekte indkøbspriser og afstemmer ordrebekræftelser
  • Du har daglig korrespondance med leverandører og kunder
  • I perioder med spidsbelastninger i kundeservice eller i produktion supporterer du eksportassistenten eller teamlederen i produktionen
  • Du tager ansvar, er imødekommende over for nye opgaver og engagerer dig i teamet og opgaverne og sætter altid kunden i fokus


Effektiv og uformel kultur
Vi har en uformel og tværfunktionel arbejdskultur, og vi tilbyder stor indflydelse og støtter nye idéer og initiativer. I dit daglige arbejde vil du være en del af et lille, dynamisk team.


Din baggrund

  • Du er uddannet inden for indkøb/salg/logistik
  • Du har minimum 2 års erfaring med varedisponering
  • Du er flydende på dansk og engelsk i skrift og tale
  • Du er struktureret, dygtig til at planlægge, bevare overblikket og holde deadlines
  • Du er vant til at samarbejde i teams
  • Du er proaktiv og positiv


Vi tilbyder

  • Et spændende job med gode udviklingsmuligheder
  • Gode lokale kolleger
  • Lønpakke med pension og firmabetalt sundhedssikring


Arbejdsadresse
Trinol A/S, Nordre Havnegade 3, 9400 Nørresundby. Se på kort.

Lyder det som noget for dig?

Så send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til job@vilomix.dk. Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Yderligere info

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte

Tina Kam Sørensen
Indkøbs- og produktionschef
8887 5323
tks@trinol.dk

Om Trinol

Trinol

Selskabet beskæftiger sig med produktion og salg af insekt- og gnavermidler og har et fuldt dækkende sortiment til blandt andet danske landmænd, industri og professionelle skadedyrsbekæmpere. Trinol er beliggende i Nørresundby i Nordjylland og beskæftiger seks medarbejdere.

Omtanke for miljøet

Trinol A/S arbejder konstant på at udvikle brugervenlige løsninger, der opfylder de krav, som både lovgivning og den moderne ansvarsbevidste forbruger stiller i dag. Det er vigtigt, at vi sammen finder den rette balance mellem effektivitet og omtanke for mennesker og miljø.

Danish Agro koncernen

Trinol er en del af Danish Agro koncernen, som består af ca. 100 agroindustrielle selskaber i ind- og udland. Alle har den overordnede målsætning - i et tæt samspil med kunderne - at medvirke til værdiskabende løsninger på de enkelte bedrifter.