Dynamics 365 Servicetekniker søges til stor grovvarekoncern

Har du erfaring med Dynamics 365, og vil du være en nøgleperson i forhold til at sikre systemtilgængeligheden for koncernens Dynamics applikationer?

I denne nyoprettede stilling bliver du en del af IT-projektafdelingen under koncern-IT. Som D365 Servicetekniker er du ansvarlig for at levere den tekniske ekspertise, assistance og opgavekoordinering, der er nødvendig for at fejlfinde, analysere og løse systemrelaterede tekniske problemer.

Stillingen er en fastansættelse på 37 timer om ugen, og du refererer direkte til IT Senior Project Manager, Anders Eistrup Jakobsen. Du kommer til at arbejde på vores kontor i Galten ved Aarhus, men skal forvente enkelte rejsedage.


Teknisk profil med stærkt kendskab til Dynamics 365
Dit primære ansvar bliver at overvåge og supportere Dynamics applikationer og processer. Du er ansvarlig for oprettelsen og overvågningen af automatiserede batchjobs og sikrer en kontinuerlig optimering af driftsmiljøerne. En af dine opgaver bliver også at overvåge incidents, fejlfinde og hjælpe med at løse de indberettede incidents eller skalere det videre. Du håndterer brugerens livscyklus og deltager i kodeinstallationer samt vedligeholder relevante dokumenter. 


Dine kvalifikationer
Vi søger en serviceminded person med et bredt IT-kendskab. Som person er du positiv og udadvendt med et naturligt drive for at få tingene til at ske.
Derudover forventes:

  • Mindst 2 års erfaring fra en lignende stilling og erfaring med Dynamics 365 Finance & Operations
  • Følger ubekymret komplekse tekniske instruktioner og evner at lære nye teknologier at kende
  • Bredt kendskab til IT og styring af releases
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale, så du kan praktisere dokumentation på begge sprog


Du har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationsegenskaber og kommunikerer tekniske koncepter på en let forståelig måde til tekniske og ikke-tekniske medarbejdere. Du arbejder godt under pres og trives i en tempofyldt hverdag, hvor der kan være mange bolde i luften på en gang. 


Arbejdsadresse
Danish Agro,
Kornmarken 1, 8464 Galten.
Se på kort.

 

Er du interesseret?

Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt.

Vi regner med at holde første samtalerunde i uge 33.

Alle henvendelser behandles fortroligt. 

SØG STILLINGEN

Yderligere info

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte

Anders Jakobsen
IT-Senior Project Manager
Tel 2780 3020

Om Danish Agro

Om Danish Agro

Danish Agro koncernen er ejet af 10.500 danske landmænd og består af ca. 100 agroindustrielle selskaber i ind- og udland.

I alt beskæftiger vi godt 5.000 medarbejdere.

Markedsleder

Vi er blandt de førende på vores felt, også uden for Danmark, og alt, hvad vi gør, gør vi for at være den bedst mulige samarbejdspartner for landmænd, der kræver produkter, serviceydelser og medarbejdere af høj kvalitet.

Cultivating Value​

Vores daglige fokus er at skabe og sikre værdi for vores ejere og kunder – vi kalder det Cultivating Value.

Alle koncernens medarbejdere bidrager til værditilvækst hos den enkelte landmand. Vi er med fra jord til bord, og det er vi rigtig stolte af.

  • Oplev Danish Agro

    Se filmen og få et indblik i koncernens omfang, virke og formål.

    På fem minutter får du indblik i vores grundlæggende værdier og kultur - og ikke mindst vores daglige fokus: At skabe og sikre værditilvækst for vores kunder.

    Vi kalder det Cultivating Value - vi ’dyrker’ bogstaveligt talt værdi, og alle vores beslutninger tager sit afsæt i dette fokus.