STILLINGEN ER BESAT

Beklager, du kommer for sent - men du er velkommen til at se, om vi har andre jobs, der passer til dig...

Se andre stillinger

2nd level-supporter

Vi søger en 2nd level-supporter til vores IT-driftsafdeling i Galten, vest for Aarhus. Du bliver en nøgleperson og et vigtigt bindeled mellem vores ca. 3.000 brugere og den øvrige koncern IT-afdeling.

Stillingen er en fastansættelse på 37 timer om ugen med deltagelse i en vagtordning, hvor du vil referere til IT-driftschefen. Du kommer til at arbejde i Galten, men skal forvente enkelte rejsedage. 
 
Tag ansvar for 2nd level-support  
Som 2nd level-supporter kommer du til at arbejde med Incidents og Change Requests, der er eskaleret fra vores eksterne 1st level Service Desk, samt egne oprettede sager. Du får et tæt samarbejde med 1st level Service Desk samt dine kolleger i driftsafdelingen, og herudover vil dit arbejde bestå i at koordinere opgaver direkte med andre eksterne partnere. 
 
Vores 1st level Service Desk håndterer sager ud fra en eksisterende Standard Operating Procedure (SOP), og som supporter medvirker du til at holde vores SOP’er opdaterede og dermed flytte flere opgaver til 1st level. Du bidrager også til at identificere tilbagevendende problemer, som vi sammen analyserer og udbedrer i driftsgruppen, ligesom du er med til at udarbejde nye SOP’er.  
 
Vi bruger i omegnen af 200 forskellige systemer i koncernen, så du får brug for dit brede systemkendskab.
 
 
Dine kvalifikationer
Vi søger en serviceminded medarbejder med et bredt IT-kendskab. Som person er du positiv og udadvendt med et naturligt drive for at få tingene til at ske. 
 
Derudover forventes:
  • Minimum tre års erfaring fra en lignende stilling – gerne i en international virksomhed
  • Bredt kendskab til diverse IT-teknologier og gerne erfaring med MS Server-produkter og Office 365
  • Dansk og engelsk i skrift og tale, så du kan praktisere dokumentation på begge sprog
  • IT-certificeringer inden for flere MS-områder samt en grundlæggende ITIL-uddannelse, vil være en fordel
 
Når brugerne beder dig om hjælp, ved de, at problemet bliver løst – for du er typen, der tager ejerskab og følger opgaven til dørs. Selvom der kan være drøn på, tager du dig tiden til at lytte og sætte dig ind i brugernes situation. Og fordi du er struktureret, formår du at holde gang i flere sideløbende opgaver og samtidig sørge for, at dokumentationen er i orden. 
 
 
Arbejdsadresse
Danish Agro, Kornmarken 1, 8464 Galten. Se på kort.

Interesseret?

Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV og ansøgning hurtigst muligt til job@danishagro.dk.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Yderligere info

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte

Steen Holst
IT-driftschef
Tel 2780 3313

Om Danish Agro

Om Danish Agro

Danish Agro koncernen er ejet af 9.000 danske landmænd og består af ca. 100 agroindustrielle selskaber i ind- og udland.

I alt beskæftiger vi godt 5.000 medarbejdere.

Markedsleder

Vi er blandt de førende på vores felt, også uden for Danmark, og alt, hvad vi gør, gør vi for at være den bedst mulige samarbejdspartner for landmænd, der kræver produkter, serviceydelser og medarbejdere af høj kvalitet.

Cultivating Value​

Vores daglige fokus er at skabe og sikre værdi for vores ejere og kunder – vi kalder det Cultivating Value.

Alle koncernens medarbejdere bidrager til værditilvækst hos den enkelte landmand. Vi er med fra jord til bord, og det er vi rigtig stolte af.

  • Oplev Danish Agro

    Se filmen og få et indblik i koncernens omfang, virke og formål.

    På fem minutter får du indblik i vores grundlæggende værdier og kultur - og ikke mindst vores daglige fokus: At skabe og sikre værditilvækst for vores kunder.

    Vi kalder det Cultivating Value - vi ’dyrker’ bogstaveligt talt værdi, og alle vores beslutninger tager sit afsæt i dette fokus.